عطر و عطرشناسی

اسپری بدن یو دی وی ، اسپری ولی به کیفیت ادکلن

برند اولریک دو ورانس (Ulric de Varens ) یا به اختصار یو دی وی (UDV)‌ چهل سال پیش به منظور عطرها و رایحه‌های منحصربه‌فرد و در عین حال قابل دسترس برای همه در فرانسه خلق شد. از همان ابتدا بازار هدف اولریک دو ورانس تولید عطر برای مردان و زنان جوان 20 تا 35 سال بوده. برند یو دی وی در حال حاضر در 90 کشور دنیا از جمله ایران در دسترس است. اسپری‌های بدن از جمله محبوب‌ترین محصولات یو دی وی است. در ادامه به معرفی محبو‌ب‌ترین اسپری‌های بدن یو دی وی می‌پردازیم. اسپری‌های بدن یو دی وی علاوه بر اینکه رایحه‌ها و بوهای بی‌نظیر در سطح عطرهای مشهور را دارد، ماندگاری خیلی زیادی برای شما دارد. با وبلاگ آترا پرفیوم همراه ما باشید تا به بررسی اسپری‌های مردانه و زنانه این برند خوشنام فرانسوی بپردازیم.

اسپری بدن زنانه یو‌دی‌وی مدل Chic-Issime حجم 200 میلی لیتر

اسپری بدن زنانه یو دی وی مدل Chic-Issime در حجم 200 میلی‌لیتری و در بطری‌های شیک و زیبای صورتی تولید شده. اسپری بدن شیک-ایسم به خانواده بویایی گلی تعلق داره، یعنی بو و رایحه‌های غالبش گل‌های خشک بو و معطر است. نت اولیه این اسپری ماندارین، ازن و درخت لاله و نت میانی آن دریایی، رز و یاس اسپاینایی ست. نت پایه این اسپری، کهربا، مشک سفید و چوب را یادآوری می‌کند.

اطلاعات بیشتر

اسپری بدن زنانه یو‌دی‌وی مدل Gold-Issime حجم 200 میلی لیتر

اسپری بدن زنانه Gold-Issime دومین اسپری پیشنهادی برند موفق یو دی وی است. اسپری گلد-ایسم هم در بطری زیبای 200 میلی‌لیتر عرضه شده. این اسپری خوش بو در دسته‌بندی رایحه گلی آلدهید قرار می‌گیرد. نت اولیه اسپری گلدیسم رایحه‌های پرتقال و هلو را تداعی می‌کند و نت‌های میانی عصاره گل یلانگ یلانگ، یاس و گل‌های پنبه‌ای. در نهایت نت پایه رایحه‌های دانه تونکا، چوب صندل، مشکل، پودر برنج و پاتچولی را در خود جای داده.

اطلاعات بیشتر

اسپری بدن مردانه یو‌دی‌وی مدل Blue حجم 200 میلی لیتر

بعد از اسپری‌های زنانه نوبت به معرفی اسپری‌های مردانه می‌رسد. معرفی اسپری‌های مردانه یو دی وی را با اسپری بلو یا آبی شروع می‌کنیم. خانواده بویایی اسپری بلو یو دی وی فوژه‌ای و خنک است. بعد از خانواده بویایی به بررسی نت‌های این اسپری می‌رسیم. نت اولیه آناناس، لیمو، لوندر و شکوفه پرتقال است.  ولی نت میانی رایحه‌های گل زنبق، یاس، هل و گل شمعدانی و نت پایه خزه، مُشک، چوب صندل، سدر و عنبر را به شما القا می‌کند.

اطلاعات بیشتر

اسپری بدن مردانه یو‌دی‌وی مدل For Men حجم 100 میلی لیتر

اسپری بدن مردانه یو دی وی For Men دقیقا یک اسپری مردانه است، چه از نظر اسم و چه به لحاظ عطر و رایحه خاصش. اسپری یو دی وی فور مِن در گروه بویایی فوژه‌ای و چوبی قرار دارد. نت اولیه آن ماندارین، لیمو، گیاه درمنه رزماری، ترخون و نعناع تند؛ نت میانیش شمعدانی، یاس و روغن بهارنارنج و نت پایه آن  گیاه وتیور، سدر، عسل، تنباکو و مُشک است.

اطلاعات بیشتر

اسپری بدن مردانه یو‌دی‌وی مدل Night حجم 200 میلی لیتر

اسپری بدن مردانه مدل Night با رایحه‌های شرقی، فوژه‌ای و میوه‌ای دومین اسپری مردانه پیشنهادی برند یو دی وی است. رایحه‌های ماندگار و بی‌نظیر این اسپری از نت‌ اولیه ماندرین؛ برگاموت، آناناس و سیب و همچنین نت میانی شکوه پرتقال، دارچین، و چوب سدر و در نهایت نت پایه چوب کهربا، چوب درخت ساج و دانه تونکا ناشی می‌شود.

اطلاعات بیشتر

اسپری بدن مردانه یو‌دی‌وی مدل Star حجم 200 میلی لیتر

معرفی اسپری‌های برند یو دی وی را با یک ستاره به پایان می‌رسانیم : اسپری بدن مردانه یو‌دی‌وی مدل Star. این اسپری در خانواده بویایی چوبی، آروماتیک و خنک دسته‌بندی می‌شود. نت اولیه آن از برگاموت، ماندارین و سیب و نت میانی آن از لوندر، کاج سوزنی و مریم گلی و نت پایه از چرم، درخت گل حنا و پاتچولی تشکیل شده است.

اطلاعات بیشتر