عطر و عطرشناسی

عطرهای زنانه فراست ، محبوب خانم‌های جوان امروزی

برند عطر و ادکلن فراست، یکی از برترین برندهای عطر و ادکلن در سال‌های اخیر است. فراست با استفاده از ترکیبات باکیفیت، بسته بندی‌های زیبا و کمک‌گرفتن از رایحه‌های محبوب جهان، به خلق محصولات عطری بی‌نظیر می‌پردازد. این برند شرایط لازم برای موفقیت و توسعه سریع در جهت رضایت جوانان را به دست آورده. در ادامه به بررسی عطرهای زنانه فراست می‌پردازیم.

عطر زنانه اکسلنس فراست حجم ۱۰۰ میلی لیتر

عطر زنانه اکسلنس فراست، یکی از محصولات برند فراست است که به بازار عرضه شده است. این عطر با رایحه گلی و کهربایی، احساس شادابی و جوانی را در دختران جوان به ارمغان می‌آورد و به راحتی از موانع زندگی پیروز می‌شوند. عطر اکسلنس، با رایحه معتدل و تلخ، برای استفاده در فصول گرم سال و همچنین در محیط کاری مناسب است.

با اسپری کردن این عطر، نت‌های اولیه آن شادی و سرخوشی را با رایحه لیمو و میوه‌ها به دنیای شما به ارمغان می‌آورند. پس از گذشت مدتی کوتاه، رایحه اسرارآمیز نیلوفر آبی به همراه پرتقال آفریقایی و یاس در نت میانی احساس جوانی و قدرت را به همراه دارد. در نهایت، نت پایانی این عطر با رایحه چوب صندل، نعناع هندی، سدر و وانیل، شما را به پیروزی در سدهای زندگی همراهی می‌کند.

عطر زنانه اکسلنس فراست با حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود است و مناسب استفاده برای خانم‌های جوان است.

اطلاعات بیشتر در صفحه عطر زنانه اکسلنس فراست

عطر زنانه روبی فراست حجم ۱۰۰ میلی لیتر

عطر زنانه روبی فراست، عطر بعدی در این فهرست پیشنهادی است. این عطر برای دختران جوان با استایل بروز و امروزی طراحی شده. با اولین اسپری این عطر زنانه، بوی شاداب و بی‌نظیر مثل بمب انرژی رروز شما را می‌سازد.

با اسپری کردن عطر زنانه روبی فراست بر روی پوست، نت‌های انبه، بِه و گریپ فروت در نت اولیه به مشام می‌آید و بویی دل‌انگیز، حسی جادویی به دنیای شما می‌بخشد. پس از مدتی کوتاه، رایحه‌های گل مریم، نمک دریایی، یاس و شکوفه‌ی پرتقال در نت میانی جایگزین شده و احساس خوشبویی و شادابی را به شما القا می‌کنند. در نهایت، این عطر با مجموعه‌ای از رایحه‌های مشک سفید، چوب صندل استرالیایی و چوب سفید خود، با بویی بی‌نظیر، بر جای می‌ماند.

اطلاعات بیشتر در صفحه عطر روبی فراست

عطر زنانه ریور فراست حجم ۱۰۰ میلی لیتر

عطر زنانه ریور فراست، محصولی دیگر از برند فراست است. این عطر با شمیم فوق‌العاده گلی، به ویژه گل مریم، در کنار رایحه‌های کهربایی‌اش، بانویی رها در دل طبیعت زیبای کوهستانی را به تصویر می‌کشد. این رایحه معتدل برای فصل‌های بهار، پاییز و زمستان و مهمانی‌های شبانه توصیه می‌شود. 

در نت اولیه عطر ریور، با رایح‌های گلابی و برگاموت، شما را به دل طبیعت برده و در نت میانی با رایحه گل مریم، شکوفه پرتقال و یاس، حس رها شدن را در رودخانه شگفت‌انگیز را رقم می‌زند. در نت پایه عطر ریور فراست، رایحه بی‌نظیر وانیل، پاتچولی، آمبروکسان و وتیور، این طبیعت فوق‌العاده را به نقطه اوج خود می‌رساند.

اطلاعات بیشتر در صفحه ریور فراست

عطر زنانه گارنت فراست حجم ۱۰۰ میلی لیتر

عطر زنانه گارنت فراست، محصول بعدی در این لیست بی‌نظیر است. این عطر یادآور بوستان گل‌های زیباست که خانمی با لباسی سفید در آن قدم می‌زند. عطر گارنت فراست، رایحه‌ای از گلی خوشبو که لحظاتی سرشار از عشق ناب به زندگی دارد را تداعی می‌کند.

به محض اسپری کردن عطر گارنت فراست ، رایحه‌های مگنولیا، نارنج، گل رز سفید، برگاموت و تمبرهندی را در نت اولیه احساس می‌کنید. بعد از گذشت مدتی، رایحه‌های گُل رز قرمز، شکوفه‌ی پرتقال، زنبق دره، یاس و چوب سدر در نت میانی جایگزین نت اولیه می‌شود. در نهایت، نت پایه‌ای متشکل از رایحه‌های چوبی، عَنبر، مُشک سفید و چوب صندل از این عطر زنانه بر جای می‌ماند.

اطلاعات بیشتر در صفحه گارنت

 

عطر زنانه یونیک فراست حجم ۱۰۰ میلی لیتر

عطر زنانه یونیک فراست، آخرین عطر زنانه برند فراست است. عطر یونیک فراست با رایحه‌ای خنک و شیرین، بانویی زیبا شرقی را به تصویر می‌کشد. رایحه‌های شیرین عطر یونیک، عشق و علاقه به زندگی را همراه شما می‌کنند. 

عطر یونیک فراست در نت اولیه، با حضور رایحه‌های پرتقال ماندارین و توت‌های وحشی، حسی منحصر به فردی را به نمایش می‌گذارد. در نت‌های میانی، رایحه‌های گُل گاردنیا، پیچ امین الدوله و یاس، زیبایی زنانه شرقی را به همراه دارند. در نت پایه، کارامل، بادام سوخته، وانیل،عنبر و چوب صندل، متانتی بی‌نظیر را در دل تصویر زیبای خلق شده، ماندگار می‌کنند. این رایحه گلی، به عنوان یک عطری جادویی، برای فصل‌های بهار و تابستان و استفاده روزانه مناسب است.

اطلاعات بیشتر در صفحه یونیک فراست