عطر و عطرشناسی

عطرهای مردانه فراست ، کیفیت در عطرهای پر جاذبه

برند عطر و ادکلن فراست، یکی از بهترین برندهای عطر و ادکلن در سال‌های اخیر است. فراست، با استفاده از ترکیبات باکیفیت، بسته‌بندی‌های استاندارد و استفاده از رایحه‌های محبوب جهان، محصولات عطری بی‌نظیری را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرده است. این برند، شرایط لازم برای موفقیت و توسعه سریع در جهت رضایت جوانان را به دست آورده است. در ادامه، به بررسی عطرهای مردانه فراست خواهیم پرداخت. با وبلاگ آترا پرفیوم همراه باشید.

ادو پرفیوم مردانه آزور فراست حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

ادوپرفیوم مردانه آزور فراست، اولین عطر در فهرست عطرهای مردانه فراست است. این عطر، برای مردان جوان با جذبه و کاریزماتیک طراحی و عرضه شده. ادوپرفیوم مردانه آزور فراست رایحه تلخ و گرم دارد و بنابراین برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان مناسب است.

بعد از اولین اسپری ادوپرفیوم مردانه آزور فراست بر روی پوست، رایحه‌های ادویه‌ای و تنباکو در نت اولیه به خوبی احساس می‌شود. پس از گذشت مدتی، رایحه‌های چرم ،گل زنبق و گل مریم در نت میانی جایگزین نت اولیه می‌شوند. در نهایت نت پایه با رایحه‌های دانه تونکا،چوب گایاک و بنزوئین بر جای می‌مانند.

اطلاعات بیشتر در صفحه ادو پرفیوم مردانه آزور فراست

عطر مردانه جاسپر فراست حجم ۱۰۰ میلی لیتر

عطر مردانه جاسپر فراست پیشنهاد بعدی در لیست عطرهای مردانه فراست است. این عطر، به مردان جوانی که شخصیتی بی پروا دارد و به دنبال هویتی اصیل و بی‌مانند هستند پیشنهاد می‌شود. عطر مردانه جاسپر فراست، رایحه‌ای مبهم و پیچیده در عین حال قابل لمس دارد.

با اسپری کردن عطر مردانه جاسپر فراست بر روی پوست، رایحه فلفل صورتی، نعنا و برگ بنفشه در نت اولیه به مشام می رسد. سپس رایحه آناناس، دارچین، ملون، مریم گلی و لوندر  در نت میانی، جایگزین می شود. و در آخر رایحه‌های وانیل، شاه بلوط، آمبروود، چوب سدر و چوب گایاک در نت پایه ماندگار می‌شود.

اطلاعات بیشتر در صفحه جاسپر فراست

عطر مردانه لجند فراست حجم ۱۰۰میلی لیتر

عطر مردانه لجند فراست سومین عطر لیست عطرهای مردانه فراست است. رایحه این عطر مردی افسانه‌ای را که زمستان را شکست داده و بهار را دوباره همراه طبیعت کرده است به تصویر می کشد. ادو پرفیوم مردانه لجند فراست رایحه‌ای تلخ و خنک دارد و بنابراین برای فصل بهار و تابستان توصیه می‌شود.

افسانه عطر لجند فراست با نت اولیه و رایحه‌های  بلوبری، مرکبات، پرتقال توسرخ و لیمو آغاز می‌شود. و در نت میانی با رایحه‌های فلفل فرنگی شیرین، لَوِندر، مریم گُلی و گل شمعدانی ادامه می‌یابد و در نهایت با نت پایه و رایحه‌های چوب سدر و پاتچولی به اوج خود می‌رسد.

اطلاعات بیشتر در صفجه عطر مردانه لجند فراست

عطر مردانه لهوم فراست ۱۰۰ میلی لیتر

عطر مردانه لهوم فراست آخرین عطر لیست عطرهای مردانه فراست است. این عطر در دسته عطرهای خنک و شیرین دسته‌بندی می‌شود و بنابراین برای فصل تابستان گزینه مناسبی است. 

جذابه عطر مردانه لهوم با نت اولیه و رایحه‌های دریایی، گریپ فروت و پرتقال ماندارین آغاز می‌شود و در ادامه با نت میانی برگ بو و یاس به اوج خود می‌رسد. و در نهایت با نت پایه چوب گایاک، خزه بلوط و پاتچولی به ماندگاری جادویی می‌رسد.

اطلاعات بیشتر در صفح عطر مردانه لهوم فراست